czwartek, 26 stycznia 2012

Inspiracje z serii-dom





Ponieważ ostatnio brakuje mi weny ściśle związanej z modą i ubieram na siebie to co akurat mam pod ręką-postów modowych brak.
Najczęściej ubieram spodnie jeansowe, t-shirt i sweterek plus uggi obowiązkowo.
:)Nic specjalnego w zasadzie.
Dlatego też odbiegając od tematu ubraniowego pragnę pokazać parę moich inspiracji wnętrz domów.
Temat ten stał mi się ostatnio bardziej bliski, każde ze zdjęć ma w sobie coś co przykuło moją uwagę. Powyższe zdjęcia urzekły mnie m.in. przez serducha obecne pod półkami, świeczki na stole znajdują się w identycznych szklanych wazonach co jest bardzo subtelne, reniferki i rolety również są urocze:)Może Wy coś ujrzycie jeszcze innego ciekawego:) Zdjęcia pochodzą z blogów wspaniałych blogowiczek:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz