sobota, 16 czerwca 2012

Sale H&M

Uwielbiam kupować taniej:) Zwłaszcza wtedy mam więlką frajdę, gdy okazuje się że są przecenione rzeczy które (o ja głupia!:)) chciałam zakupić jeszcze parę dni wcześniej w regularnej cenie...
Tak też był z tymi szortami, mierzyłam..oglądałam.. i tak w kółko aż zobaczyłam SALE
Tak tak, szorty zostały przecenione z 15 e. na 7 e. więc długo się nie namyślając wzięłam dwie pary.
Jedne są czarne, a drugie w kolorze 'stone' - wykonane z dobrej jakości materiału a z tyłu mają śliczne pozłacane guziki!

Udało mi się również zupełnie przypadkowo znaleźć strój kąpielowy (w kolorze pudrowego różu z falbanką) które już dawno zniknęły ze sklepów zarówno u mnie w mieście jak i innych hamach:)
Mojej radości nie było końca, gdy ujrzałam że na dodatek jest przeceniony o połowę!! 
Za górę zapłąciłam 7 e., zaś dół 5e.
Na zdjęciu widać też buty z brokatowym paskiem, które są nowością jednak nie jestem 100% do nich przekonana.. Ten model butów pojawił się też w kolorze żółtym - neonowym..
Reszta moich wyprzedażowych łupów poniżej.
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz