sobota, 14 lipca 2012

Kłosy wianuszki warkocze

Moje włosy są z natury proste, jednak daru do plecenia warkoczyków zbytnio nie mam.
W ogólniaku miałam wspaniałą przyjaciółkę, która miała dar i na jednej z przerw nawet 5 minutowych potrafiła mnie zapleść takiego francuza od czubka głowy że trzymał się 2 dni!!
Niestety obecnie jestem zdana na siebie bo czas szkolnych przerw już dawno jest za mną i w związku z tym zazwyczaj wychodzi misz-masz jak na pierwszym zdjęciu poniżej.
Uważam że warkocze, kłosy są obecnie bardzo modne a na dodatek niesamowicie wygodne w tak upalne dni.
Zaś dzięki filmikom z instrukcjami, same możemy tworzyć podobne cuda na swoich włosach:)







Ja kocham kłosy, francuzy, warkocze chociaż różnie mi wychodzą:) 
A Wy co sądzicie o tego typu fryzurach?
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz