poniedziałek, 15 października 2012

Niezbędnik ubraniowy - trencz

Trencz uważam za część garderoby niezbędny w każdej garderobie!
Nie wiem czy wiecie, ale trencz jest noszony od 50 lat :-)
 





Wystarczy że przepasasz go w pasie, podkreślając jednocześnie talie i wychodzisz:).
Tak też było u mnie we wczorajszą deszczową niedzielę:)
Lubię łatwe rozwiązania:) 
Jeden z moich ulubionych płaszczyków na wiosenne i jesienne dni:)
Ten fason nigdy nie wyjdzie z mody, więc warto się w niego zaopatrzyć:)


 
Czy macie w swojej szafie trencz?
:*

6 komentarzy:

  1. No właśnie,że nie.I usilnie poszukuję czegoś co będzie dobrej jakości i nie za drogie.Twój wygląda naprawdę fajnie- mój kolor i idealna długość.Zdradzisz z jakiej jest marki?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niestety nie mam, Twój wygląda rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też bardzo go lubię:)
      Jeśli chcesz się zaopatrzyć w trencz, to teraz jest najlepszy moment gdyż jest jesienna kolekcja w sklepach i być może znajdziesz swój ideał?:)

      Usuń
  3. Bardzo lubię ten fason, ale brakuje mi w nim jednego elementu niezbędnego w tym słonecznym kraju - kaptura ;)

    OdpowiedzUsuń