sobota, 10 listopada 2012

Inspiracje na jesień - Olivia Palermo

Lubię podglądać styl ubioru gwiazd ostatnio prezentowałam Wam styl Jennifer Ansiton tu , więc dzisiaj zapraszam Was na kolejną porcję ciekawych inspiracji ubraniowych.
Tym razem przedstawię Wam styl Olivii Palermo, zarazem elegancki i niezwykle kobiecy.
Uwielbiam styl jaki ta kobieta prezentuje. Każda z Nas odnajdzie w jej stylizacjach coś, w czym będzie mogła się odnaleźć.  
 Styl Olivii Palermo może być dla nas nieocenionym źródłem pomysłów. Wiele podobnych ubrań znajdziemy w "sieciówkach"  i to w bardziej przystępnych cenach. Podglądając Olivię możemy nauczyć się, jak zestawić spodnie w kolorze khaki w wielu wydaniach:)
Zapraszam na jesienne inspiracje:

1. Połączenie płaszcza z futrzaną kamizelką? Dlaczego nie:) Taka kombinacja jak widać, może prezentować się wyśmienicie!


 2.  Szkoda że Ja w czerwonych spodniach nie wyglądam tak rewelacyjnie..
W tym zestawieniu podobają mi się kozaki - muszkieterki, które wspaniale wydłużają nogi swoją drogą.


 3. Kimono w pięknym wielbłądzim kolorze, powoduje że cały zestaw mimo skórzanych spodni wygląda dość ciepło. Kimono nadaje się też świetnie do tego aby nałożyć je np. na skórzaną kurteczkę. Jest to z całą pewnością must have, gdyż nigdy nie wychodzi z mody. Ja mam 3 kimona, które zagościły w mojej szafie ok. 3 lata temu i nadal świetnie mi służą:)


 4. Po raz kolejny skórzane spodnie, jak widzimy tego rodzaju spodnie pasują do wielu zestawień. 
Tym razem styl typowo miejski, na sweter narzucona została po raz kolejny futrzana kamizelka.
Na tego rodzaju odzież nawierzchnią jak widać jest wiele sposobów:)


5.  Jeansy+szpilki? Czemu nie, dokładamy elegancki naszyjnik i możemy lecieć np.na imprezę :)
Poza tym ta kurteczka - piękna!
 
  
6. Wygodne zestawienie np. na zakupy czy też do szkoły. 


7.  Kolor wina jest hitem tegorocznej jesieni oraz zimy! Zestawienie z musztardowym swetrem bardzo mi się podoba. Wygląda niezwykle dostojnie, a gdy zmienimy buty na płaskie strój nabiera drugiego wymiaru na dużym luzie - czyli tak jak lubię!


8. Prawie jak w Holandii:) Rzadko jeżdżę w butach na obcasie moim dwu kołowcem, ale zdarza mi się:)
Nie jest to z pewnością bardzo komfortowe, jednak w tym zestawie nie rower jest najważniejszy.
Czerń jest bardzo klasycznym kolorem, a dzięki karmelowej torbie wygląda bardzo przyjemnie!


 9. Znowu czarny kolor, skórzane spodnie i czarna marynarka która jest niemalże w każdej szafie stanowi niezbędnik gdy chcemy wyglądać prosto i z klasą.
Przykładem służy Nam poniższy zestaw:)


 10. Jak widać skórzane spodnie często pojawią się u Olivii, niemalże w każdym zestawieniu prezentują się klasycznie. Może warto czasami zastąpić spodnie na kant w taki sposób?


 11.  Parka w tym wydaniu przepasana paskiem, podkreśla talię.
Warto korzystać z takich prostych trików, sylwetka wiele na tym zyskuje:)


12. Parka+jeansy+zwykły biały t shirt+baleriny i jesteśmy gotowe do wyjście:)
Tą kombinację chyba każda z Nas posiada w swojej szafie?:)
 

13. Kocham paski, ten zestaw jest niezwykle prosty, jednak w prostocie siła :-)
 

14.  Ostatnia notka to klasyk - biała koszula. Bez dwóch zdań każda z Nas powinna ją mieć w swojej szafie tak jak Olivia:)
 

Który zestaw przypadł Wam do gustu najbardziej a który nie co mniej?
Z pewnością stylizacje Olivii Palermo pojawią się na moim blogu, stanowi Ona dla mnie wiele inspiracji.
Do następnego:*

2 komentarze:

  1. Mnie najbardziej podoba się 9, 12 i 13 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam jej styl! wszystkie super :)


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń