wtorek, 18 grudnia 2012

Inspiracje modowe...

Dawno już wklejałam modowe stylizacje z moją ulubioną Olivią W tym tygodniu w mój gust trafiły następujące:







Mój fotograf będzie miał za niedługo urlop=więcej wolnego czasu aby zrobić zdjęcia na zewnątrz <jupi> więc z pewnością pokaże Wam moje własne zimowe stylizacje:) 
Lubicie porę roku jaką jest zima?
Ja uwielbiam zimę tylko wtedy gdy na zewnątrz leży biały śnieg, jest lekki mróz, świeci słoneczko, drogi i chodniki są elegancko odśnieżone...Pięknie prawda? 
Szkoda tylko że rzeczywistość jest często bardziej okrutna:)


Pozdrawiam Cię w ten w zimowy grudniowy dzień:*
Do następnego

7 komentarzy:

  1. świetne zestawy, każdy idealny:]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również lubię, gdy śnieg leży za oknem i jest lekki mróz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjecie mnie rozwalilo.... jest cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne stylizacje wybrałaś :) również bardzo lubię Olivię i jej styl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejjj !!Zostałaś prze zemnie nominowana do Liebster Blog Award. Pytania znajdziesz na moim blogu !! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Magdo otagowałam Cię. Gdybyś miała ochotę napisać taki post, będzie mi miło. Może być też filmik, bo brakuje ostatnio Ciebie na YT. http://77gerda.blogspot.com/2013/01/tag-stresowi-powiedz-nie-10.html

    OdpowiedzUsuń