poniedziałek, 4 lutego 2013

Alverde Camouflage 001 Sand, korektor w kremie

Przedstawiam Wam dzisiaj mojego niezwykle kremowego ulubieńca, czyli kamuflaż gwarantowany:)
Zacznę od tego że korektor zakupiłam w drogerii DM ponad 3 miesiące temu.
Nie zawiera on konserwantów i jest przetestowany dermatologicznie.
Jak widzicie nie oszczędzam go także w podróżach:)


Korektor z Alverde ma niesamowici kremową konsystencję, dzięki czemu łatwo go nakładać.
Utrzymuje się długo na twarzy, nie rozmazuje się i nie warzy.
Uwielbiam go nakładać w okolice oczu,  bardzo często też rezygnuje wtedy z podkładu.
Gdyż świetnie kryje także niewielkie niespodzianki.
Wybrałam odcień 001 Sand, wpadający w róż.


Do jego nakładania używam pędzelka, następnie lekko wklepuję palcami.
W przypadku tego rodzaju opakowań, należy zachować higienę ich używania aby produkt służył od początku do końca wyśmienicie moim zdaniem:)
Jest to mój ulubiony korektor i z pewnością kupię kolejne opakowanie:)
Jego cena w Niemczech to ok. 3,45€.

Macie swój ulubiony korektor? Napiszcie:)
Buziaki:*

9 komentarzy:

  1. Też mam ten korektor tylko w jaśniejszym odcieniu, 002 Beige :) Dopiero zaczęłam jego użytkowanie, ale póki co jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu on nadaje się tylko pod oczy, czy również na pryszcze i przebarwienia się nada? poszukuje dobrego korektora właśnie na te problemy, a że chcę się do Niemiec wybrać kompletuję listę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej jest idealny pod oczy!
      Martuś pochwal się listą co?
      Ja wkrótce wybieram się do DE na parę dni odpoczynku i też tworzę listę hehe

      Usuń
  3. Ja używam korektowa z Sephory, ale ten też wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest interesujący, jak to większość kosmetyków alverde:):)

      Usuń
  4. skusiłam się na niego po poście eve, jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam wielką ochotę na ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń