niedziela, 17 marca 2013

160313 OOTD, luźny strój by tiamomode

Witajcie Dziewczęta:)
Jak Wam mija weekend?
W Holandii pogoda jeszcze kiepska, ale widać skrawek słoneczka
więc mam ogromną nadzieję że w kolejnym tygodniu zawita wiosna!
Tymczasem udało mi się zrobić zdjęcia codziennego luźnego stroju:)
 

 
Mam nadzieję że Wam się podoba:)
Nie muszę dodawać że uwielbiam ten płaszcz?
Pasuje świetnie zarówno do obcasów jak i do UGG i trampek:)
 
 
                       
 płaszcz Zara Woman
koszula Primark
bluzka z sercem i top H&M
woski Zara
buty UGG
torebka etorebka
 
Lubicie ubierać się w podobny sposób czy raczej elegancko?
Miłej niedzieli:*

20 komentarzy:

  1. piękny jest ten Twój płaszczyk;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz rewelacja. Sama chciałabym taki.

    OdpowiedzUsuń
  3. czemu na każdym zdjęciu ucinasz głowę? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny płaszcz, szukam takiego właśnie ;)
    ciekawy blog, będę zaglądać częściej ;)

    zapraszam NGNails

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej ale u was cieplutko! Nie to co w zasypanej Polsce :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj niestety, ale u mnie też jest zimno i w dalszym ciągu czekam na wiosnę:)

      Usuń
  6. super ootd!ja na codzien wole chyba na elegancko sie ubrac,plaszczyki,kurteczki,torebeczki ;)
    ktora z nas tego nie lubi
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to prawda każda z Nas lubi od czasu do czasu czuć się kobieco w swoich ciuchach:)

      Usuń
  7. płaszczyk jest genialny, świetnie wyglądasz:]

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszcz świetny i koszula super!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna stylizacja bardzo takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń