poniedziałek, 4 marca 2013

"Tanie rozwiązanie" Action:7częściowy zestaw ze stali nierdzewnej

Hey Kochani!
Parę tygodni temu w tym poście klik rozpoczęłam serie postów 'tanie rozwiązanie'.
Przedstawiam Wam dzisiaj zestaw wykonany ze stali nierdzewnej, który prezentuje się tak:


Każda z Nas posiada potrzebę dbania o paznokcie:)
Parę dni temu zakupiłam wygodny 'portfelik' do dbania o ważną część ciała.
Zestaw do testowania kupiłam w sklepie Action.


Wybrałam wersję różową, dostępne były także: czarna, brązowa, złota i srebrna.
Zdecydowałam się na ten właśnie kolor by móc łatwo go znaleźć np. w torebce, a ten kolor z pewnością mi to ułatwi:)
Ogromną zaletą produktu jest to że wykonany został ze stali nierdzewnej i to spowodowało że wylądował z moim koszu zakupowym.


Pojemnik wygląda bardzo ładnie, jednak jego drobną wadą jest to że czasami mam problem z zamknięciem.


Do narzędzi nie mam żadnych zastrzeżeń, pęseta świetnie wyrywa włoski!
Nożyczki bardzo dobrze radzą sobie z obcinaniem moich paznokci. Nie wiem jak jest w przypadku bardzo twardych paznokci, jednak podejrzewam że dadzą radę:)
Cały zestaw jest solidnie wykonany i zabiegi nim wykonywane sprawiają mi teraz więcej przyjemności gdyż mam wszystko w jednym miejscu:)

Jakich przyrządów do manicure Ty używasz?
XXX

6 komentarzy:

  1. U mnie każdy przyrząd jest z innej parafii :))
    Ale najważniejsze, że mam je pochowane tak, że za każdym razem mogę je odnaleźć, uff :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam:) Na ten zestaw się skusiłam chociażby ze względu na podróże, myślę że sprawdzi się świetnie:)

      Usuń
  2. wygląda fajnie :) ale czy to na prawdę stal nierdzewna?
    tzn. nie naisałaś ile to kosztowało, ale ja kiedyś za zestaw-cążki do skórek, 2 pensety, pilniczek, łyżeczkę uny (i tam chyba jeszcze było plastikowe kopytko) zapłaciłam koło 100zł :( fakt, że szkoła nam narzuciła i wyboru nie było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw kosztował ok.2-3 euro chyba, wiele wskazuje na to że jest to stal nierdzewna..
      Jego wykonanie jest naprawdę super!

      Usuń
  3. ja uwielbiam moje cążki do skórek- kupiłam je w TESCO a już służą mi wiele lat ;)

    OdpowiedzUsuń