środa, 29 maja 2013

Dermedic Hydrain3 Hialuro: krem i maska intensywnie nawilżająca

Dzisiaj kilka słów na temat  mojej pielęgnacji twarzy produktami Dermedic, które kupiłam parę miesięcy temu.
Obecnie zużyłam je w całości, z racji tego że warte są uwagi postanowiłam napisać parę osobistych odczuć na ich temat.
Zestaw zawierał krem nawilżający Hydrain3 Hialuro, przeznaczony do skóry odwodnionej z SPF 15.
Krem świetnie nawilżał, skóra po jego użyciu była gładka, świetnie nadawał się pod makijaż.
Konsystencja kremu nie była tłusta ani też lekka, dla mnie w sam raz:)
Krem używałam podczas porannej pielęgnacji i wieczornej, średnio co 3 dni.
Po dłuższym czasie zapach kremu zaczął mnie drażnić. Jednak mimo to krem zużyłam w całości i być może kiedyś kupię go ponownie.


Drugi produkt to maseczka intensywnie nawilżająca Hydrain3 Hialuro. Maska o niezwykle kremowej konsystencji, wręcz porównywalnej do kremu. Oczywiście uważam to za duży plus, gdyż nakładanie było samą przyjemnością. Każda z Nas niezależnie od rodzaju skóry, powinna nawilżać swoją twarz. Z maski jestem bardzo zadowolona, używałam jej wyłącznie na noc, nakładając cienką warstwę. Rano twarz była fantastyczna w dotyku oraz w wyglądzie! Miałam wrażenie że twarz jest dużo bardziej promienna i odżywiona:) Z pewnością kupię maskę ponownie, bo warto:)

Jaki jest Wasz ulubiony krem nawilżający?

6 komentarzy:

  1. Kiedyś używałam kremu Dermedic, z serii Hydrain 2.Byłam naprawde zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magdo, tę maseczkę na pewno będę miała na uwadze :) Pamiętam jak ją kupiłaś - już wtedy się nad nią również zastanawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Maska jest znakomita, po pierwsze co jest bardzo zadowalające to to, że nie zatyka porów i nie trzeba jej zmywać po zastosowaniu, dlatego ja ją stosuje na noc, wiekszośc wchłania się praktycznie po kilkunasty minutach reszte wycieram wacikiem i siup do łóżeczka :) Cera rano jest delikatna mieciutka i świetnie nawilżona. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć!
    Ja nie mam jakiegoś ulubionego kremu nawilżającego. Ja głównie poszukuję kremów matujących, za sprawą mojej "cudownej" tłustej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnoscia nominowalam cie do Liebster Blog Award!
    Pytanka znajdziesz na moim blogu.
    Zycze dobrej zabawy :)
    Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja poluję na Dermedic Sunbrella, Krem ochronny do twarzy SPF 50+ skóra tłusta i mieszana- słyszałam o nim wiele dobrego:)Pozdrawiam z Berlina! Obserwuje i zapraszam: http://enitdj.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń